Politica de rambursari si returnari a SC BRADAN DISTRIBUTION SRL
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produsele comandate se dovedesc a fi neconforme cu specificatiile din oferta
Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea contravalorii DOAR DACA acestea se dovedesc intr-adevar a fi neconforme specificatiilor si nu au fost folosite. In caz contrat, rambursarea integrala NU ESTE POSIBILA! Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre BRADAN DISTRIBUTION SRL.
2. Livrarea altor produse decat cele solicitate
Aceasta situatie trebuie semnalata imediat. Cumparatorul poate solicita returnarea produsului pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii DOAR DACA PRODUSUL NU A FOST FOLOSIT. Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare (clientul va plati diferenta de pret) sau cu un produs de o valoare mai mica (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor). Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de BRADAN DISTRIBUTION SRL.
3. Restituire plata pe card sau in cont bancar
Pentru restituire cu card va fi nevoie sa comunicati prin email nr. comenzii si NUME DETINATOR CARD. Pentru restituire in cont bancar este necesar nr. comenzii, cont IBAN si NUME DETINATOR.
In decurs de 3-15 de zile de la acceptarea returului se vor restitui banii aferenti comenzii returnate.
4. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 14 zile de la livrare
In acest caz, cumparatorul are obligatia sa notifice in scris BRADAN DISTRIBUTION SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (numai in cazul produselor livrate prin curier sau posta). Taxa de transport VA FI OPRITA (20 LEI ). In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. BRADAN DISTRIBUTION SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT (20 LEI). Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur (conform legii).
Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:
- In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.
.Nu pot fi returnate:
- dispozitivele medicale;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, BRADAN DISTRIBUTION SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca OPEN-BOX sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea / inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc).
5. Verificare colet inainte de acceptare.
Coletul trebuie verificat inainte de acceptare deoarece compania S.C. BRADAN DISTRIBUTION S.R.L. nu raspunde pentru produsele cu defectiuni fizice (indoituri, geamuri sparte, zgarieturi etc).
In cazul in care coletul este acceptat de client, automat accepta cerintele mentionate mai sus si declara pe propria raspundere ca a primit produsul fara (indoituri, geamuri sparte, zgarieturi etc).
Model de formular de retragere (retur)
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract (sa returnati un produs).
Catre BRADAN DISTRIBUTION SRL,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: …………
Comandate la data ………… / primite la data …………
NR. COMENZII …………
Numele consumatorului …………
Adresa consumatorului …………
Data …………